Κοινωνία

Αποζημίωση 2.000 ευρώ για κάθε εγκλωβισμένο όχημα σε Αττική Οδό

By admin

January 25, 2022

Αποζημίωση 2.000 ευρώ θα δοθεί σε κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο της Αττικής Οδού.

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, επικοινώνησε με την παραχωρησιούχο εταιρεία και ζήτησε την καταβολή του ποσού, με την εταιρεία να το αποδέχεται.

Οι δύο πλευρές συμφώνησαν στο ποσό των 2.000 ευρώ για κάθε εγκλωβισμένο πολίτη.

Πηγή: thessnews.gr