Ακόμα ένα αυτοκίνητο, παρατημένο σε λεωφορειολωρίδα κλήθηκε να «σηκώσει» ο γερανός της Τροχαίας.
Δυστυχώς, ένα «ξεχασμένο» αμάξι έχει απασχολήσει πολλάκις την Τροχαία, αλλά και πολίτες που ενδεχομένως να εμποδίζονται από την…αφηρημάδα των οδηγών.
Ο λόγος που ο συγκεκριμένος οδηγός άφησε στην λεωφορειολώριδα της Τσιμισκή δεν έχει γίνει γνωστός, μέχρι αυτή την ώρα.
Σύμφωνα με το Ράδιο Θεσσαλονίκη, ο ιδιοκτήτης του οχήματος πλέον θα το παραλάβει από την Τροχαία, αφού πρώτα πληρώσει το ανάλογο πρόστιμο.
Δείτε φώτο από το σημείο
Πηγή: thessnews.gr