Κοινωνία

«Κοιμάμαι σαν πουλάκι μετά τον φόνο»

By admin

December 27, 2021

«Δεν μετανιώνω για τίποτα», δηλώνει από τη φυλακή ο 51χρονος που σκότωσε τον σύντροφο της μητέρας του στη Γλυφάδα.

«Στα 31, μου κατέστρεψαν τη ζωή, αυτός, η μητέρα μου και η αδερφή μου. Στα 51 μου, πήρα τη ρεβάνς με ρουά-ματ. Οχι, δεν μετανιώνω. Δεν έχω μετανιώσει για τίποτα. Κοιμάμαι σαν πουλάκι από εκείνη την ημέρα, ήρεμος», δηλώνει ο 51χρονος, ο οποίος στις 9 Δεκεμβρίου σκότωσε με μαχαίρι τον 66χρονο σύντροφο της μητέρας του στη Γλυφάδα, δίνοντάς του τη χαριστική βολή με όπλο.

Μιλώντας αποκλειστικά στη Realnews μέσα από τη φυλακή όπου κρατείται, ισχυρίζεται πως για την πράξη του φταίει η μητέρα του. «Ηθικός αυτουργός είναι η μητέρα μου, η οποία είχε μπλέξει σε μια ιστορία πολύ μεγάλη, εδώ και 20 χρόνια, και απλώς τώρα νομίζω ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να κλείσω αυτή την υπόθεση, γι’ αυτό έγινε ό,τι έγινε», λέει ο 51χρονος.

Διαβάστε αναλυτικά το δημοσίευμα της Realnews

*Της ΑΝΝΑΣ ΚΑΝΔΥΛΗ, Πηγή: real.gr