Στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο διακομίστηκαν οκτώ μοναχές οι οποίες διαγνώστηκαν θετικές στον νέο κορονοϊό σε μονή του Χορτιάτη Θεσσαλονίκης.
Από τις οκτώ μοναχές, η μία ηλικίας 72 ετών έχει διασωληνωθεί και ακόμη μία, 45 ετών, είναι σε κρίσιμη κατάσταση με αποτέλεσμα να υπάρχουν φόβοι ότι θα χρειαστεί διασωλήνωση τις επόμενες ώρες, σύμφωνα με πηγές του matkhes.gr από το νοσοκομείο. Οι υπόλοιπες έξι έχουν καλή κλινική εικόνα προς το παρόν και νοσηλεύονται σε απλές κλίνες COVID-19. Να σημειωθεί ότι στο εν λόγω μοναστήρι υπήρχε επιγραφή ότι ο κορονοϊός δεν κολλάει μέσα στην μονή.
Μάλιστα, η ηγουμένη παρότρυνε τις μοναχές να μην εμβολιαστούν κατά της COVID-19.
Δείτε σχετικό ρεπορτάζ:
Πηγή: makthes.gr