Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Τέταρτης στην οδό Ψελλού στην συμβολή της με την Κηφισίας, στην ανατολική Θεσσαλονίκη
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο οδηγός του λεωφορείου έπαθε επιληπτική κρίση, έχασε τον έλεγχο και έπεσε πάνω σε δύο σταθμευμένα οχήματα.
Το λεωφορείο εκτελούσε την γραμμή 36 Θέρμη – Cosmos – KTEΛ Χαλκιδικής.
Πηγή: thessnews.gr