Συνελήφθη χθες Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2021 το μεσημέρι σε περιοχή της Χαλκιδικής, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφάλειας Πολυγύρου, ένας άνδρας, καθώς σε βάρος του εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης της Ανακρίτριας Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης, για παράβαση της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών.