Θετική στον κορωνοϊό είναι η δήμαρχος Κασσάνδρας, Αναστασία Χαλκιά.
Την είδηση γνωστοποίησε η ίδια με ανάρτησή της στο Facebook. Όπως ανέφερε, είναι πλήρως εμβολιασμένη ενώ παραμένει σε καραντίνα στο σπίτι της.
Αναλυτικά τα όσα έγραψε στην ανάρτησή της:
“Τελικά ήρθε και η σειρά μου!
Θα ήθελα να ενημερώσω όλους τους φίλους και συνεργάτες που βρεθήκαμε από κοντά τις προηγούμενες ημέρες, καθώς και να αποτρέψω την ακούσια διασπορά του ιού, ότι πριν από λίγο διαπιστώθηκε εργαστηριακά πως είμαι θετική στον κορωνοϊό.
Είμαι πλήρως εμβολιασμένη και η κατάσταση της υγείας μου είναι καλή. Παραμένω στο σπίτι σε καραντίνα!”