Μια σοβαρή καταγγελία για αρνητή επόπτη υγείας που συμβούλευε ασθενή με κορονοϊό σε κρίσιμη κατάσταση να μην διασωληνωθεί προτρέποντάς τη μάλιστα να καλέσει την αστυνομία έρχεται στο φως. Σύμφωνα με την καταγγελία πρόκειται για εν ενεργεία επόπτη υγείας της Χαλκιδικής, που βασικό αντικείμενο εργασίας του είναι το αν τηρείται το υγειονομικό πρωτόκολλο σε καταστήματα.
Ο άνδρας, σύμφωνα με τον Alpha, φέρεται να έστελνε μηνύματα σε γυναίκα 51 ετών, αρνήτρια του εμβολίου, να μην διασωληνωθεί, ενώ νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης. Η γυναίκα τελικά κατέληξε την περασμένη Τετάρτη από επιπλοκές του κορωνοϊού.
«Yπέγραψε και φύγε, κάλεσε την αστυνομία»
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του καναλιού, η ασθενής φέρεται να του έστειλε μήνυμα γράφοντας «θέλουν να με διασωληνώσουν» με εκείνον να της απαντάει «υπέγραψε και φύγε, κάλεσε την αστυνομία». «Πώς να καλέσω την αστυνομία, είμαι με οξυγόνο, δεν μπορώ καν να μιλήσω» ανέφερε εκείνη.
«Ήταν θέλημα Θεού, ο Θεός ήθελε να την πάρει» λέει η μητέρα της, ενώ σε ερώτηση αν έπρεπε να κάνει το εμβόλιο απάντησε «όχι, ούτε μια στο εκατομμύριο, το εμβόλιο δεν είναι καλό».
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Alpha, ο επόπτης δημόσιας υγείας είναι ο Ιάκωβος Τίγκας, αποσπασμένος στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Ιωάννη Γιώργου, ενώ από τον Σεπτέμβριο έχει βγει σε τηλεργασία.
Την ίδια πληροφορία επιβεβαίωσε και ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Χαλκιδικής Μάριος Πυρπασόπουλος που δήλωσε στο ρεπορτάζ του Alpha ότι ο Ιάκωβος Τίγκας δεν είναι γιατρός, αλλά είναι δημόσιος υπάλληλος και ανήκει στην Περιφέρεια (Π.Ε. Χαλκιδικής) ως επόπτης υγείας.
Δείτε την ανάρτηση του Ιάκωβου Τίγκα για τον θάνατο της 51χρονης.
Δείτε το ρεπορτάζ του Alpha εδώ.
Με πληροφορίες από: newsbeast.gr, alpha tv