φώτο αρχείου

Κοινωνία

Διαψεύδει η διοίκηση του “Αλεξάνδρα” το πρόγραμμα εθελοντών για εγκαταλελειμμένα βρέφη

By admin

September 30, 2021

Η διοίκηση του Γ.Ν. «Αλεξάνδρα» διαψεύδει άρθρα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο σχετικά με πρόγραμμα Εθελοντών σε εγκαταλελειμμένα βρέφη του νοσοκομείου.

Επίσης στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι στο «Αλεξάνδρα» δεν υπάρχουν εγκαταλελειμμένα βρέφη και παρακαλούν τους πολίτες να μην επικοινωνούν με τα αρμόδια τμήματα διότι δημιουργείται πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία τους.

Η εν λόγω είδηση δεν είναι καινούρια, αλλά είχε κυκλοφορήσει σε ιστοσελίδες και είχε κοινοποιηθεί από αρκετούς λογαριασμούς στο Facebook ήδη από το 2020.