φώτο αρχείου

Κεντρική Μακεδονία

Ξέχασε να πάρει τα χρήματα από το ΑΤΜ και τα έκλεψε ο… επόμενος!

By admin

August 14, 2021

Δικογραφία σχηματίσθηκε εις βάρος ενός άνδρα από το Τμήμα Ασφάλειας Αλεξάνδρειας που έκλεψε 180 ευρώ από θυρίδα Α.Τ.Μ.

Συγκεκριμένα μετά από αστυνομική έρευνα το βράδυ της 7ης Ιουλίου στην περιοχή της Ημαθίας, αφαίρεσε από θυρίδα Α.Τ.Μ. το χρηματικό ποσό των 180 ευρώ, που προέρχονταν από προηγούμενη ανάληψη ενός άλλου άνδρα.

Ο τελευταίος εκ παραδρομής δεν είχε παραλάβει τα χρήματα του από το Α.Τ.Μ. της τράπεζας.

Πηγή: thessnes.gr