Γέμισε με χρώματα το πάρκο των Πετραλώνων, καθώς ο Δήμος Νέας Προποντίδας με την συμβολή ομάδας εθελοντών προχώρησε σε παρεμβάσεις εξωραϊσμού και καλλωπισμού του, με την φύτευση καλλωπιστικών φυτών και θάμνων.
Ταυτόχρονα, τοποθετήθηκαν νέα παγκάκια και καλαθάκια απορριμμάτων.