Featured

Χαλκιδική: Πρόστιμο 5000 ευρώ σε 19χρονο που έσπασε την καραντίνα

By admin

May 20, 2021

Ακριβά πλήρωσε την κίνηση του να παραβιάσει τον κατ’ οίκον  περιορισμό λόγω κορωνοϊού ένας 19χρονος σε περιοχή της Χαλκιδικής.

Ο νεαρός είχε έρθει σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα και βρισκόταν στη λίστα της Πολιτικής Προστασίας για παραμονή στο σπίτι κάτι που δεν τήρησε.

Στον 19χρονο επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ, ενώ για το συμβάν σχηματίστηκε δικογραφία.