Συνελήφθη χθες Τρίτη 11 Μαΐου 2021 το μεσημέρι σε περιοχή της Χαλκιδικής, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Πολυγύρου, ένας Έλληνας, καθώς σε οικόπεδο της οικίας του, διαπιστώθηκε να καλλιεργεί σε γλάστρες 10 δενδρύλλια κάνναβης έως 25 εκατοστών, τα οποία εκριζώθηκαν και κατασχέθηκαν.
Επίσης, βρέθηκε στην οικία και κατασχέθηκε, ποσότητα κάνναβης βάρους 19,8 γραμμαρίων.