Χθες, Καθαρά Δευτέρα, μέλη του Κυνηγετικού Συλλόγου Κασσάνδρας προχώρησαν εθελοντικά σε εμβολιασμό-μπόλιασμα αγραπίδιων-γκορτζας σε αχλαδιές.
“Εμβολιάστηκαν πάνω από 10 δένδρα κατά μήκος αγροτικών δρόμων. Λόγω των μέτρων corvit δεν ήταν δυνατή η συμμετοχή πολλών μελών. Η κίνηση θα επαναληφθεί την επόμενη Κυριακή σε αλκή αγροτική διαδρομή. Παρακαλούνται τα μέλη να είναι ιδιαίτερα προσεχτικά εάν πλησιάσουν τα εμβολιασμένα δένδρα.”, αναφέρει ο Σύλλογος σε ανακοίνωσή του.