Featured

Συνελήφθησαν 2 άτομα για νυχτερινό κυνήγι υδροβίων στον Άγιο Μάμα

By admin

February 10, 2021

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κυνηγετικού Συλλόγου Ν.Μουδανιών Χαλκιδικής, το Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021, αξιοποιώντας πληροφορίες για νυχτερινή λαθροθηρία στον υγροβιότοπο Αγίου Μάμαντος Χαλκιδικής και μετά από συστηματική – συντονισμένη παρακολούθηση των Ομοσπονδιακών Θηροφυλάκων των ΚΣ Μουδανιών, Κασσάνδρας, Ορμύλιας και Πολυγύρου, συνελήφθησαν 2 άτομα για νυχτερινό κυνήγι υδροβίων.

Και στις δυο περιπτώσεις κατασχέθηκαν όλα τα μέσα παράνομης θήρας και έγιναν οι προβλεπόμενες από τον νόμο ενέργειες.

*φώτο αρχείου