Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Κασσάνδρας υπήρξε θετικό κρούσμα COVID-19 στο Γυμνάσιο Πευκοχωρίου.
Ο δήμος προχώρησε σε απολύμανση όλου του σχολικού συγκροτήματος και από αύριο θα συνεχίσει τη λειτουργία του κανονικά.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Κασσάνδρας υπήρξε θετικό κρούσμα COVID-19 στο Γυμνάσιο Πευκοχωρίου.
Ο δήμος προχώρησε σε απολύμανση όλου του σχολικού συγκροτήματος και από αύριο θα συνεχίσει τη λειτουργία του κανονικά.