Featured

Κασσάνδρα: Κρούσμα Covid19 στο Γυμνάσιο Πευκοχωρίου και απoλύμανση

By admin

February 04, 2021

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Κασσάνδρας υπήρξε θετικό κρούσμα COVID-19 στο Γυμνάσιο Πευκοχωρίου.

Ο δήμος προχώρησε σε απολύμανση όλου του σχολικού συγκροτήματος και από αύριο θα συνεχίσει τη λειτουργία του κανονικά.