Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Κασσάνδρας υπάρχει επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid-19 που εντοπίστηκε στο τμήμα ΣΤ2 του Δημοτικού Σχολείου Πευκοχωρίου.
Το συγκεκριμένο τμήμα θα παραμείνει κλειστό έως τις 11/2/2021.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Κασσάνδρας υπάρχει επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid-19 που εντοπίστηκε στο τμήμα ΣΤ2 του Δημοτικού Σχολείου Πευκοχωρίου.
Το συγκεκριμένο τμήμα θα παραμείνει κλειστό έως τις 11/2/2021.