Featured

Κοπή πρωτοχρονιατικης πίτας Δ.Σ. Κ.Ε.Δ.Η.Π.Ο. (φώτο)

By admin

January 26, 2021

Με αφορμή το πρώτο συμβούλιο του Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Πολυγύρου για το έτος 2021, με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και τηρώντας τους κανόνες ατομικής υγιεινής, πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.

Το φλουρί έπεσε στην πρόεδρο κα. Μαρία Αβέρη.