Ελλάδα

Ο Μηταράκης μεταφέρει την Υπηρεσία Ασύλου από την Αλεξανδρούπολη στην Καβάλα

By admin

January 14, 2021

Προσπάθειες για να πείσει ότι δεν θα παραμένουν οι μετανάστες στο ΚΥΤ Φυλακίου πάνω από ένα μήνα καταβάλλει ο Υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής Νότης Μηταράκης. Ανακοίνωσε μέσω του STATUS 94.2 ότι η Υπηρεσία Ασύλου θα μεταφερθεί από την Αλεξανδρούπολη στην Καβάλα, ώστε αμέσως μετά την διαδικασία ταυτοποίησης κάθε νεοεισερχόμενου στο ΚΥΤ Φυλακίου, να αναχωρούν αμέσως για άλλες δομές στα ενδότερα της χώρας. Η απόφαση ελήφθη χθες, μετά την τηλεδιάσκεψη με τους Δημάρχους της ΠΕΔ ΑΜΑΘ που προκάλεσε ο Δήμαρχος και Πρόεδρος Βασίλης Μαυρίδης. Η συνέντευξη του Υπουργού Νότη Μηταράκη στον STATUS, αναμεταδόθηκε και από το ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

Πηγή: statusradio.gr