Κεντρική Μακεδονία

Την Τρίτη ξεκινούν οι εμβολιασμοί στη Θεσσαλονίκη

By admin

December 28, 2020

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες οι εμβολιασμοί στη Θεσσαλονίκη θα στις 29 Δεκεμβρίου. Ήδη έχουν επιλεγεί οι υγειονομικοί που θα εμβολιαστούν πρώτοι στο «ΑΧΕΠΑ».

Εκτιμάται πως τις πρώτες ημέρες στη Θεσσαλονίκη θα εμβολιάζονται περίπου 40-50 άτομα, όσες δηλαδή θα είναι και οι δόσεις που θα φτάνουν καθημερινά στην πόλη.

Στη συνέχεια και αφού έρθουν στην Ελλάδα μαζικά περισσότερες δόσεις εμβολίων θα αυξηθούν σταδιακά και οι εμβολιασμοί στην πόλη. Οι διοικήσεις των νοσοκομείων πάντως, κατά δήλωσή τους χαμογελούν καθώς το ποσοστό των υγειονομικών, γιατρών και νοσηλευτών, που εκτιμούν πως θα εμβολιαστεί ξεπερνά το 65%.

Πηγή: makthes.gr