Κεντρική Μακεδονία

Θεσσαλονίκη: Διεγράφησαν τα πρόστιμα σε καρκινοπαθή για μετακίνηση εκτός νομού

By admin

December 16, 2020

Διεγράφησαν τα δύο πρόστιμα που επιβλήθηκαν σε καρκινοπαθή γυναίκα και την κόρη της, οι οποίες μετακινήθηκαν εκτός νομού έως τη Θεσσαλονίκη για χημειοθεραπεία. (δείτε εδώ).

Το περιστατικό έλαβε χώρα την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου, στο ρεύμα εξόδου των διοδίων στα Μάλγαρα και μετά τις ενστάσεις των ανωτέρω, τα πρόστιμα διεγράφησαν.

Το θέμα έλαβε διάσταση όταν η κόρη της καρκινοπαθούς γυναίκας, μίλησε στον ΑΝΤ1 καταγγέλοντας τις ενέργειες της ΕΛΑΣ προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων.

Όπως περιέγραψε, η μητέρα της μετακινείται από Βέροια στη Θεσσαλονίκη για τη θεραπεία της με ειδικό βαν που ενοικιάζουν γιατί βρίσκεται σε αναπηρικό καροτσάκι.

Κατά την επιστροφή της από το νοσοκομείο, η αστυνομία σταμάτησε το βαν στο οποίο επέβαιναν ο οδηγός, ο συνοδηγός που είναι τραυματιοφορέας, η ίδια ως συνοδός και η ασθενής μητέρα της.

Ο αστυνομικός που τους σταμάτησε έκοψε πρόστιμο από 300 ευρώ στον καθένα για μετακίνηση εκτός νομού, δηλαδή συνολικά 1.200 ευρώ.

Πηγή: voria.gr