Ολοκληρώθηκαν οι διαγραμμίσεις καθώς και οι διαβάσεις πεζών στον Πολύγυρο.
Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του, ο δήμαρχος Αστέριος Ζωγράφος, “οι παραπάνω παρεμβάσεις ως μόνο στόχο έχουν την προστασία και την ασφάλεια οδηγών, πεζών και τροχοφόρων, ιδιαίτερα κατά την επικείμενη έναρξη του χειμώνα.
Στόχος μας η βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών μας», προσθέτει.”
Επίσης, σύμφωνα με τον δήμαρχο, συνεχίζεται η εργολαβία των 5.000.000 ευρώ, για ασφαλτοστρώσεις.
Μετά τη Γαλάστιστα, και τα Ριζά, επόμενος σταθμός η Κρήμνη.