Σε εξέλιξη ομηρία στα γραφεία της εταιρείας videogames Ubisoft

Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για δεκάδες ομήρους!

Συναγερμός έχει σημάνει στο Μόντρεαλ του Καναδά, καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη ομηρία στα γραφεία της εταιρείας videogames Ubisoft!

Αστυνομικοί έχουν αποκλείσει τη Λεωφόρο Saint-Lauren, με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για δεκάδες ομήρους.

https://twitter.com/i/status/1327331201976295430

Άλλοι, δε, έχουν κλειστεί σε μία αίθουσα συσκέψεων, όπως ανέφεραν εργαζόμενοι, που κατάφεραν να διαφύγουν! Ορισμένοι κατάφεραν να διαφύγουν στην οροφή του κτιρίου (κεντρική φώτο), όπου έχουν κλείσει την πόρτα, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από τα ξένα ειδησεογραφικά δίκτυα!

https://twitter.com/i/status/1327338620114628610

 

από gazzetta.gr

 

Exit mobile version