Θεσσαλονικη: 240 παραβάσεις και έπεσαν 92 πρόστιμα σε ένα 24ωρο για μη τήρηση των μέτρων

Βροχή έπεσαν για μία ακόμη ημέρα τα πρόστιμα στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο των αστυνομικών ελέγχων για την τήρηση των μέτρων για αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού.

Συγκεκριμένα, την Παρασκευή βεβαιώθηκαν συνολικά 240 παραβάσεις και έπεσαν 92 πρόστιμα για μη τήρηση των μέτρων χρήσης μάσκας και ασφαλούς απόστασης. Τα 147 ήταν για παραβίαση των μέτρων απαγόρευσης κυκλοφορίας (SMS, έγγραφες βεβαιώσεις κτλπ).

Τέλος, μία παράβαση βεβαιώθηκε σε κατάστημα.

Exit mobile version