Μάλαμα: Τεράστιες οι πολιτικές και διαχειριστικές ευθύνες της κυβέρνησης για το δεύτερο lockdown

Δελτίο τύπου της βουλευτή Χαλκιδικής, κας Κυριακής Μάλαμα σχετικά με την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε γενικό lockdown στην χώρα.

Διαβάστε το δελτίο τύπου

Η κυβέρνηση με τι​ς ανεύθυνες επιλογές της έφερε τη χώρα στο αδιέξοδο του lockdown και την Βόρεια Ελλάδα στο κόκκινο του υγειονομικού κινδύνου. Οι κόποι της πρώτης καραντίνας έγιναν στάχτη στις κυβερνητικές αλχημίες. Η οικονομία καταρρέει, ο κοινωνικός ιστός διαλύεται και αντί να απολογηθούν για όλα αυτά, οι κυβερνώντες και τα κανάλια τους εξαπολύουν με θράσσος μία άνευ προηγουμένου ψυχολογική επίθεση στους νέο​υς, στους καταστηματάρχες, στους πολίτες. Ρωτάμε και πάλι :

Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα πιο εξοργιστικό : εδώ και 10 μήνες, αποκλείουν από τα μέτρα στήριξης της οικονομίας τις ατομικές και μικρές επιχειρήσεις, τους επισφαλώς εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, τους καλλιτέχνες και τους εργαζόμενους στον πολιτισμό, τους εργαζόμενους στον αθλητισμό και στην φυσική αγωγή, τους φτωχούς, τους άπορους.

Aντίθετα, σπατάλησαν αφειδώς χρήμα για να τρομοκρατούν τα κανάλια τους τον απλό κόσμο, τους ανθρώπους που προσπαθούν να επιβιώσουν μέσα σε αυτή τη δυστοπία. Αυτή η αλλοπρόσαλλη διακυβέρνηση είναι επικίνδυνη.

Exit mobile version