Θετικός στον κορωνοϊό ο Μαργαρίτης Σχοινάς

Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε, σύμφωνα με την ανακοίνωσή του, ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν, Μαργαρίτης Σχοινάς.

Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter, έχε τεθεί σε προληπτική καραντίνα.

«Μόλις έμαθα ότι το κανονικό προγραμματισμένο μου τεστ Covid-19 πριν το Κολέγιο επέστρεψε θετικό. Τώρα αυτοπεριορίζομαι όπως απαιτείται. Μείνετε ασφαλείς» ήταν το μήνυμα του κ. Σχοινά στο Twitter.

Exit mobile version