Κόσμος

Θετικός στον κορωνοϊό ο Μαργαρίτης Σχοινάς

By admin

October 27, 2020

Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε, σύμφωνα με την ανακοίνωσή του, ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν, Μαργαρίτης Σχοινάς.

Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter, έχε τεθεί σε προληπτική καραντίνα.

«Μόλις έμαθα ότι το κανονικό προγραμματισμένο μου τεστ Covid-19 πριν το Κολέγιο επέστρεψε θετικό. Τώρα αυτοπεριορίζομαι όπως απαιτείται. Μείνετε ασφαλείς» ήταν το μήνυμα του κ. Σχοινά στο Twitter.

I have just learned that my regular scheduled #COVID19 test before the College came back positive. I am now self-isolating as required. Stay safe.

— Margaritis Schinas (@MargSchinas) October 27, 2020