Επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού και στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Καλλικράτειας

Σύμφωνα με τον Σύλλογο Γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Καλλικράτειας υπάρχει επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού στο σχολείο, καθώς θετική βρέθηκε η δασκάλα της Ε1 τάξης.

Από την διεύθυνση του σχολείου τηρήθηκε το πρωτόκολλο που ορίζει ο ΕΟΔΥ.

“Οπότε για τους μαθητές της Ε1 τάξης θα πραγματοποιηθούν μαθήματα τηλεκπαίδευσης μέσω των πλατφόρμων που είναι διαθέσιμες για τις επόμενες 14 περίπου ημέρες. Θα ενημερωθείτε σύντομα για τον τρόπο.

Συνίσταται ψυχραιμία. Περαστικά στην εκπαιδευτικό μας.”, αναφέρει η ενημέρωση του συλλόγου.

Exit mobile version