Έκοψαν τα καλώδια του απινιδωτή στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Καλλικράτειας (φώτο)

Σύμφωνα με τον Σύλλογο Γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Καλλικράτειας χθες κάποιοι έκοψαν τα καλώδια της παροχής ρεύματος του κουτιού ασφαλείας μέσα στο οποίο είναι τοποθετημένος ο απινιδωτής του σχολείου.

Αναλυτικά, ο Σύλλογος αναφέρει:

“Σήμερα παρατηρήσαμε ότι κάποιοι έκοψαν τα καλώδια της παροχής ρεύματος του κουτιού ασφαλείας μέσα στο οποίο είναι τοποθετημένος ο απινιδωτής του σχολείου μας.
Υπάρχουν άραγε λόγια που μπορούν να χαρακτηρίσουν τέτοια συμπεριφορά?
Η βλάβη σύντομα θα επιδιορθωθεί.
Η “βλάβη” όμως σε κάποιους εγκεφάλους είναι πραγματικά αθεράπευτη.”

Exit mobile version