Σύμφωνα με τον Σύλλογο Γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Καλλικράτειας χθες κάποιοι έκοψαν τα καλώδια της παροχής ρεύματος του κουτιού ασφαλείας μέσα στο οποίο είναι τοποθετημένος ο απινιδωτής του σχολείου.
Αναλυτικά, ο Σύλλογος αναφέρει:
“Σήμερα παρατηρήσαμε ότι κάποιοι έκοψαν τα καλώδια της παροχής ρεύματος του κουτιού ασφαλείας μέσα στο οποίο είναι τοποθετημένος ο απινιδωτής του σχολείου μας. Υπάρχουν άραγε λόγια που μπορούν να χαρακτηρίσουν τέτοια συμπεριφορά? Η βλάβη σύντομα θα επιδιορθωθεί. Η “βλάβη” όμως σε κάποιους εγκεφάλους είναι πραγματικά αθεράπευτη.”