Κορωνοϊός: Αποσωληνώθηκε η 17χρονη στη Θεσσαλονίκη

φώτο αρχείου

Εάν η κατάστασή της παραμείνει σταθερή, θα μεταφερθεί σε απλό δωμάτιο του νοσοκομείου.

Αποσωληνώθηκε η 17χρονη με COVID-19 που νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ και είναι σε σταθερή κατάσταση.

Σύμφωνα με πληροφορίες εάν η κατάστασή της παραμείνει σταθερή, θα μεταφερθεί σε απλό δωμάτιο του νοσοκομείου.

Από τα νεότερα δεδομένα, φαίνεται πως δεν είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα.

Νωρίτερα κατέληξε στο νοσοκομείο Παπανικολάου, 92χρονη με κορωνοϊό, η οποία διέμενε στο γηροκομείο «Αγία Κυριακή».

Η ηλικιωμένη έπασχε από υποκείμενα νοσήματα, ενώ πρόκειται για το 260ο θύμα με κορωνοϊό στη χώρα μας.

Σημειώνεται ότι συνολικά 16 ηλικιωμένοι από το «Αγία Κυριακή» έχουν χάσει τη ζωή τους.

Exit mobile version