φώτο αρχείου

Κεντρική Μακεδονία

Κορωνοϊός: Αποσωληνώθηκε η 17χρονη στη Θεσσαλονίκη

By admin

August 29, 2020

Εάν η κατάστασή της παραμείνει σταθερή, θα μεταφερθεί σε απλό δωμάτιο του νοσοκομείου.

Αποσωληνώθηκε η 17χρονη με COVID-19 που νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ και είναι σε σταθερή κατάσταση.

Σύμφωνα με πληροφορίες εάν η κατάστασή της παραμείνει σταθερή, θα μεταφερθεί σε απλό δωμάτιο του νοσοκομείου.

Από τα νεότερα δεδομένα, φαίνεται πως δεν είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα.

Νωρίτερα κατέληξε στο νοσοκομείο Παπανικολάου, 92χρονη με κορωνοϊό, η οποία διέμενε στο γηροκομείο «Αγία Κυριακή».

Η ηλικιωμένη έπασχε από υποκείμενα νοσήματα, ενώ πρόκειται για το 260ο θύμα με κορωνοϊό στη χώρα μας.

Σημειώνεται ότι συνολικά 16 ηλικιωμένοι από το «Αγία Κυριακή» έχουν χάσει τη ζωή τους.