4 οδηγοί συνελήφθησαν από τους αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Χαλκιδικής το τελευταίο 24ωρο στη Χαλκιδική, γιατί οδηγούσαν υπό την επήρεια αλκοόλ.
Η ΕΛ.ΑΣ υπενθυμίζει ότι “Η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων!”
Οδηγώ με Ασφάλεια σημαίνει:
Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κ.Ο.Κ. Δεν οδηγώ όταν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά Σέβομαι τα όρια ταχύτητας Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς και στα άτομα με ειδικές ανάγκες Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων Φορώ πάντοτε ζώνη ασφαλείας Τοποθετώ τα παιδιά στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσυκλέτα, φορώ πάντα κράνος Πριν ξεκινήσω για ταξίδι, ελέγχω το όχημα που θα οδηγήσω