Έδεσσα: Βρέφος 3,5 μηνών θετικό στον ιό

φώτο αρχείου

Ένα βρέφος μόλις 3,5 μηνών στην Έδεσσα, βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό.

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε ο Alpha, η υγεία του μωρού είναι καλή και βρίσκεται στο σπίτι του.

Την ίδια στιγμή, ανησυχία προκαλεί η επιδημιολογική εικόνα που παρουσιάζει η χώρα τις τελευταίες μέρες.

από cnn.gr

Exit mobile version