Featured

Μήνυμα του Δημάρχου Πολυγύρου για τον Δεκαπενταύγουστο

By admin

August 15, 2020

Μήνυμα του Δημάρχου Πολυγύρου, κ. Αστέριου Ζωγράφου για τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου.

“”Το Πάσχα του καλοκαιριού”, κορυφώνεται σήμερα. Καλή Παναγιά, ας μας έχει όλους υπό τη σκέπη Της. Δύναμη και Υγεία σε όλους. Χρόνια Πολλά!”