Μήνυμα του Δημάρχου Πολυγύρου, κ. Αστέριου Ζωγράφου για τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου.
“”Το Πάσχα του καλοκαιριού”, κορυφώνεται σήμερα. Καλή Παναγιά, ας μας έχει όλους υπό τη σκέπη Της. Δύναμη και Υγεία σε όλους. Χρόνια Πολλά!”
Μήνυμα του Δημάρχου Πολυγύρου, κ. Αστέριου Ζωγράφου για τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου.
“”Το Πάσχα του καλοκαιριού”, κορυφώνεται σήμερα. Καλή Παναγιά, ας μας έχει όλους υπό τη σκέπη Της. Δύναμη και Υγεία σε όλους. Χρόνια Πολλά!”