Μήνυμα του Απόστολου Πάνα για τον Δεκαπενταύγουστο

Μήνυμα του Βουλευτή Χαλκιδικής ΚΙΝ.ΑΛ, κ. Απόστολου Πάνα για τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου.

“Μεγάλη γιορτή για την Ορθοδοξία κ τους Έλληνες σε κάθε άκρη της γης.

Η χάρη της Παναγιάς, να μας χαρίζει ελπίδα, υγεία , δυναμη κ αισιοδοξία, γιατί τη χρειαζόμαστε όσο ποτέ !

Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και σε όλο το κόσμο !

Καλό Δεκαπενταύγουστο και καλή Παναγιά.”

Exit mobile version