Μήνυμα του Δημάρχου Νέας Προποντίδας για τον Δεκαπενταύγουστο

Μήνυμα του Δημάρχου Νέας Προποντίδας, κ. Μανώλη Καρρά για τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου.

Με πίστη και ευλάβεια τιμούμε τη Θεομήτορα και Μητέρα όλων μας, την Παναγιά. Σε αυτήν αναζητούμε πάντα παρηγοριά, βοήθεια και προστασία στις δύσκολες στιγμές.

Η μεγάλη γιορτή της Χριστιανοσύνης μάς βρίσκει φέτος μέσα σε μία πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση αλλά και σε μία νέα κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις υπό τη σκιά της βεβήλωσης της Αγίας Σοφίας.

Αναμφισβήτητα δύσκολες στιγμές. Έχουμε όμως πίστη. Από την πίστη αντλούμε πάντα δύναμη στα δύσκολα και σε αυτήν προσφεύγουμε. Είναι αυτή, που μας κράτησε και μας κρατάει ενωμένους ως άτομα κι ως έθνος, και μας εμπνέει να αγωνιζόμαστε.

Εύχομαι στον καθένα σας ξεχωριστά, υγεία, δύναμη και φώτιση, ώστε να διαχειριστούμε αποτελεσματικά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε.

Χρόνια πολλά στις εορτάζουσες και στους εορτάζοντες!

Χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και τους Έλληνες!

Exit mobile version