Επιχειρηματίας έπεσε στη θάλασσα μόλις άκουσε το πρόστιμο που του επιβλήθηκε

Όπως αναφέρουν τοπικές ιστοσελίδες, το μαγαζί του στην παραλία του Ναυπλίου είχε περισσότερο κόσμο απ’ όσο έπρεπε.

Μόλις ο επιχειρηματίας άκουσε το πόσο που έπρεπε να πληρώσει ως πρόστιμο πήρε φόρα και πήδηξε στη θάλασσα.

Στο σημείο έσπευσε το λιμενικό και το ΕΚΑΒ. Ο ιδιοκτήτης της καφετέριας διακομίστηκε στο νοσοκομείο όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

από sdna.gr

Exit mobile version