Δήμος Σιθωνίας: Αποχή από το Δημοτικό Συμβούλιο για την αντιπολίτευση

sithonia-orama

Με μία αναλυτική ανακοίνωση, οι σύμβουλοι της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Σιθωνίας, ανακοίνωσαν την αποχή τους από τα μελοντικά δημοτικά συμβούλια, αν αυτά συνεχίσουν να γίνονται δια περιφοράς.

Στην ανακοίνωση, οι σύμβουλοι της παράταξης “Όραμα – Δημιουργία – Προοπτική” του κ. Ξανθόπουλου, τονίζουν ότι δεν θέλησαν να φέρουν σε δύσκολη θέση την δημοτική αρχή όταν αποφάσισε να γίνονται τα ΔΣ δια περιφοράς και δια ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, γιατί όπως λένε πιστέψανε πως έπρεπε να διευκολύνουνε το έργο που έπρεπε να υλοποιήσει κάτω από πραγματικά πρωτόγνωρες συνθήκες.

Όμως πιστεύουν ότι αυτό πρέπει να τελιώσει, ώστε να είναι δυνατό να παραχθεί εποικοδομητικός διάλογος, και τα δημοτικά συμβούλια να γίνονται είτε δια ζώσης, με όλα τα απαραίτητα μέτρα, είτε δια τηλεδιάσκεψης, ώστε να μπορεί ο κάθε σύμβουλος να εκφράσει την άποψη του.

Για αυτό αποφάσισαν αποχή από τη δια περιφοράς συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την Τρίτη 11 Αυγούστου και ζητούνε τη σύγκλιση Δημοτικού Συμβουλίου ”δια ζώσης” την ερχόμενη εβδομάδα.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση

Κύριε Πρόεδρε

Δεν θελήσαμε σε καμία περίπτωση να σας φέρουμε σε δύσκολη θέση στο κοντινό παρελθόν, όταν αποφασίσατε πως οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου θα πρέπει να πραγματοποιούνται «δια περιφοράς» , δια ηλεκτρονικής αλληλογραφίας ουσιαστικά κι όχι δια ζώσης ή δια τηλεδιάσκεψης με κάθε πρόσφορο τηλεπικοινωνιακό μέσο όπως όριζε το έγγραφο με αριθμό πρωτοκόλλου 18138 του Υπουργείου Εσωτερικών , γιατί πιστέψαμε πως έπρεπε να διευκολύνουμε το έργο σας που έπρεπε να το υλοποιήσετε κάτω από πραγματικά πρωτόγνωρες συνθήκες.

Παρ’ όλα αυτά τον Ιούνιο αποφασίσαμε πως πρέπει ν’ αλλάξουμε το συνηθισμένο τόπο συνεδριάσεων μας , για να μπορέσουμε να συνεδριάσουμε μ’ ασφάλεια δια ζώσης κι έτσι καταλήξαμε στο αμφιθέατρο του ΕΠΑΛ Νικήτης , όπου συνεδριάσαμε δύο φορές και βέβαια μεταξύ αυτών των δύο συνεδριάσεων παραδόξως πραγματοποιήσαμε άλλη μια «δια περιφοράς» .

Κύριε Πρόεδρε , είναι κατανοητό πλέον πως σε τέτοιου είδους συνεδριάσεις (δια περιφοράς) δεν μπορεί να παραχθεί εποικοδομητικός διάλογος μέσω του οποίου θα μπορέσουμε να βρούμε κοινές λύσεις στα προβλήματα του τόπου μας .

Σας υπογραμμίζουμε επίσης πως στη «δια περιφοράς» συνεδρίαση κανένας δημοτικός σύμβουλος δεν έχει τη δυνατότητα να καταστήσει κοινωνούς τους υπόλοιπους συναδέλφους του σε ζητήματα που γνωρίζει . Προφανώς λοιπόν μια τέτοια διαδικασία είναι αναίμακτη και βολική για τη διοίκηση αλλά είτε ευτυχώς είτε δυστυχώς στη δημοκρατία υπάρχει και η αντιπολίτευση .

Για όλους τους παραπάνω λόγους λοιπόν, σας δηλώνουμε πως θ’ απέχουμε συνειδητά από τη δια περιφοράς, συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου , την Τρίτη 11 Αυγούστου και ζητούμε τη σύγκλιση Δημοτικού Συμβουλίου” δια ζώσης” την ερχόμενη εβδομάδα.

Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι
1. Αναγνωστάρας Μιχαήλ
2. Γιαρένης Ιωάννης
3. Ζαφείρης Δημήτριος
4. Ζήσιου Ειρήνη
5. Καρρά Θωμαή
6. Ληστής Θεόδωρος
7. Μάντσιος Χρ. Αθανάσιος
8. Ξανθόπουλος Αθανάσιος
9. Παντελής Λάζαρος
10. Ψαρογιάννης Αστέριος

Exit mobile version