Featured

Δεύτερη φορά επιχείριση συγκέντρωσης ομπρελών στη Νικήτη (φώτο)

By admin

August 08, 2020

Δεύτερη φορά επιχείριση συγκέντρωσης ομπρελών, καθισμάτων κλπ από τον αιγιαλό της Νικήτης τις μεταμεσονύκτιες ώρες. “Ελπίζουμε ότι θα κατανοήσουν όλοι ότι η παραλία είναι για όλους και δεν θα χρειαστεί άλλη φορά παρόμοια επιχείρηση.”, αναφέρει η Κοινότητα Νικήτης.

Πριν δυο εβδομάδες περίπου πραγματοποιήθηκε η πρώτη επιχείρηση συγκέντρωσης από τον αιγιαλό, ομπρελων, ξαπλώστρες κλπ.

Πριν 20 μέρες περίπου η κοινότητα Νικήτης ενημέρωσε τους λουόμενους ότι θα προβεί άμεσα και απροειδοποίητα στην απομάκρυνση ομπρελών και λοιπών αντικειμένων που παραμένουν στον αιγιαλό τη νύχτα κλειδωμένες ή όχι, διότι αλλοιώνουν την αισθητική του χώρου και σύμφωνα και με έγγραφο της Κτηματικής Υπηρεσίας θεωρούνται εγκαταλειμμένα αντικείμενα (ρύποι). Είχε αναρτηθεί και σχετική ανακοίνωση στις παραλίες. Τότε η κοινότητα Νικήτης επεσήμανε ότι η απομάκρυνση θα γίνεται κατ΄επανάληψη εφόσον συνεχίζεται η παραμονή ομπρελών στον αιγιαλό, όπως και έγινε μάλιστα 2 φόρες μέχρι τώρα.