Featured

Σύσκεψη στον Πολύγυρο για θέματα της Ιεράς Μητροπόλεως Ιερισσού Αγίου Όρους και Αρδαμερίου

By admin

July 17, 2020

Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε χθες στο Δημαρχείο Πολυγύρου, όπου συζητήθηκαν θέματα της Ιεράς Μητροπόλεως Ιερισσού Αγίου Όρους και Αρδαμερίου ,για τα οποία δόθηκαν οι αναγκαίες και απαραίτητες λύσεις.

Στη σύσκεψη παρευρέθησαν ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ιερισσού Αγίου Όρους και Αρδαμερίου κ.κ. Θεόκλητος , ο Δήμαρχος Πολυγύρου κ. Αστέριος Ζωγράφος , ο Δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Στέλιος Βαλιάνος, ο Πρόεδρος της Τ.Κ Ολυμπιάδος κ. Πετράκης καθώς και οι συνεργάτες αυτών.