Υπεγράφη σήμερα η σύμβαση για την αποκατάσταση του Κλειστού γυμναστηρίου Νέων Μουδανιών (ηχητικό)

Σύμβαση Κλειστό Ν. Μουδανιών

Υπεγράφη σήμερα η σύμβαση με την ανάδοχο εταιρία για την αποκατάσταση των ζημιών Κλειστού Γυμναστηρίου Ν. Μουδανιών, μετά την καταστροφή της 10ης Ιουλίου 2019. Oι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν τις επόμενες μέρες και σύμφωνα με δήλωση του δημάρχου Νέας Προποντίδας, κ. Μανώλη Καρρά, το κλειστό θα είναι έτοιμο μέχρι την έναρξη λειτουργίας των ακαδημιών της επόμενης αγωνιστικής χρονιάς.

Σχεδόν έναν χρόνο μετά από την θεομηνία που κατέστρεψε ολοσχερώς το κλειστό γήπεδο των Νέων Μουδανιών και μετά από πολλές δυσκολίες και ενέργειες του δήμου Νέας Προποντίδας, επιτέλους φαίνεται ότι το έργο θα προχωρήσει και το κλειστό θα ανακατασκευαστεί.

Το συγκεκριμένο γήπεδο είναι το μοναδικό κλειστό γυμναστήριο στα Νέα Μουδανιά και την περασμένη χρονιά υπήρχαν τεράστια προβλήματα τόσο στις ακαδημίες των αθλητικών συλλόγων όσο και στα τμήματα γυμναστικής του Δήμου. Ας ελπίσουμε ότι θα παραδοθεί στην ώρα του και θα μπορέσει να λειτουργήσει ξανά κανονικά από τον Σεπτέμβριο όπως δεσμεύτηκε ο δήμαρχος.

Ο Δήμαρχος Μ. Καρράς και ο Γ. Μακρογιαννάκης, ως εκπρόσωπος της αναδόχου εταιρείας “Τεχνική Ανάπτυξη ΑΤΕΒΕ” συνυπέγραψαν τη σύμβαση για το έργο “Επισκευή Κλειστού Γυμναστηρίου Ν. Μουδανιών, προϋπολογισμού 515.000 χιλιάδων ευρώ (με ΦΠΑ), εκ των οποίων 450.000 ευρώ θα καλυφθούν από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και το υπόλοιπο ποσό από ιδίους πόρους.

Οι εργασίες, οι οποίες θα γίνουν είναι:

Υπενθυμίζουμε ότι στις 12 Νοεμβρίου 2019 με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών Τ. Θεοδωρικάκου εγκρίθηκε η παροχή χρηματοδότησης 150.000 € για την αποκατάσταση των ζημιών, που προκλήθηκαν στο Κλειστό Γυμναστήριο Μουδανιών από τη θεομηνία της 10ης Ιουλίου 2019 και ο Δήμος Νέας Προποντίδας έχει δεσμευθεί ότι θα καλύψει από ιδίους πόρους ότι άλλο ποσό χρειαστεί.

Exit mobile version