Ο Πάρις Μπίλλιας για το σχέδιο του οδικού δικτύου της Χαλκιδικής και το “ορφανό χιλιόμετρο” (aud)

Μικρή καθυστέρηση δύο μηνών στην ολοκλήρωση της μελέτης για το Ειδικό Χωρικό Σχέδιο για το Παράκτιο Μέτωπο της Θεσσαλονίκης. «Την πήγε λίγο πίσω ο κορωνοϊός» σχολίασε μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και τον Δημήτρη Συρμάτση ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Πάρης Μπίλλιας.

«Στις 15 Μαΐου θα παραδώσει ο ανάδοχος την μελέτη , θα ελεγχθεί από την υπηρεσία, θα προωθηθεί στο υπουργείο και μετά θα βγει σε διαβούλευση η στρατηγική μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και θέλω να πιστεύω ότι το πολύ σε ένα χρόνο από σήμερα θα έχουμε το Προεδρικό Διάταγμα που θα μας λύνει τα χέρια» σημείωσε ο κ. Μπίλλιας.

Ανάμεσα στα πολλά έργα που περιλαμβάνονται είναι η Περιβαλλοντική Αναβάθμιση του Καλοχωρίου, η δημιουργία πάρκου στην περιοχή, η επέκταση της παλιάς παραλίας στο δήμο Θεσσαλονίκης, η δημιουργία περιπατητικού διαδρόμου που θα ξεκινά από την πλατεία Ελευθερίας και θα φτάνει στο Μουσείο Ολοκαυτώματος, η μεγάλη αναβάθμιση στο Αλλατίνι και η δημιουργία κολυμβητικών δεξαμενών στην πλαζ Αρετσούς.

Σύμφωνα με τον κ. Μπίλλια τα έργα θα γίνουν μέσω ΕΣΠΑ αλλά και άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων καθώς και μέσω ΣΔΙΤ. Ο ορίζοντας είναι δεκαετίας «αλλά μέχρι το 2023 οι πρώτες ψηφίδες μπορούν να μπαίνουν» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Να τολμήσουμε εργασίες τη νύχτα»

Για τις εργασίες συντήρησης στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης τις βραδινές ώρες ο κ. Μπίλλιας παραδέχθηκε ότι το συγκεκριμένο εγχείρημα έχει δυσκολίες. «Η επιθυμία του Περιφερειάρχη και η δικιά μου είναι να τολμήσουμε να κάνουμε εργασίες στον Περιφερειακό τις βραδινές ώρες προκειμένου να μην ταλαιπωρηθούν οι πολίτες και να ζούμε τα μποτιλιαρίσματα. Θα το δοκιμάσουμε και αν πετύχει θα το συνεχίσουμε. Αν δούμε ανυπέρβλητες δυσκολίες μπορεί να μην το κάνουμε. Αλλά εγώ θέλω να πιστεύω ότι θα τον πετύχουμε τον στόχο που έχουμε βάλει» τόνισε μεταξύ άλλων.

«Πρώτα από όλα για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα υπάρχει ατύχημα ή δυστύχημα πρέπει να συμφωνήσει η Τροχαία. Από κει και πέρα να δούμε τις δυνατότητες του αναδόχου και να δούμε και τα οικονομικά ζητήματα που θα προκύψουν. Αν λύσουμε αυτά τα δύο ζητήματα θα το πραγματοποιήσουμε» πρόσθεσε.

Σχετικά με τον Fly Over (υπερυψωμένη περιφερειακή) ανέφερε πως υλοποιούνται και εκπονούνται οι απαραίτητες μελέτες ώστε το φθινόπωρο να ξεκινήσει η διαδικασία της δημοπράτησης μέσω ΣΔΙΤ. «Το έργο προχωράει , το έχει αναλάβει η Εγνατία Οδός μαζί με το υπουργείο Υποδομών. Περιμένουμε να μας παρουσιάσουν τις μελέτες» επεσήμανε ο αντιπεριφερειάρχης.

Το μεγάλο σχέδιο για τη Χαλκιδική

Ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων αναφέρθηκε επίσης και στις εργασίες συντήρησης που γίνονται αυτό το διάστημα στον δρόμο Θεσσαλονίκης-Μουδανίων ενώ ερωτώμενος για το περίφημο «ορφανό χιλιόμετρο» ενημέρωσε πως «έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός έχει βγει προσωρινός ανάδοχος, θέλω να ελπίζω ότι θα ξεκινήσουν οι εργασίες αμέσως μετά τον Αύγουστο ώστε να είναι η τελευταία χρονιά της ταλαιπωρίας» καθώς το έργο δεν είναι της ΠΚΜ αλλά της Εγνατίας Οδού.

Τέλος αναφέρθηκε στον οραματικό δρόμο Θέρμης-Γαλάτιστας-Πολύγυρου-Νικήτης που σχεδιάζουν στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

«Έχουμε βάλει στόχο με τον Περιφερειάρχη Απ. Τζιτζικώστα να δημιουργήσουμε έναν άξονα που να συνδέει τη Θεσσαλονίκη μέσω Θέρμη-Γαλάτιστας-Πολύγυρου- Νικήτης ώστε να δώσουμε έναν ασφαλή δρόμο» σημείωσε μεταξύ άλλων ξεκαθαρίζοντας ότι το έργο δεν πρόκειται να υλοποιηθεί αυτή την τετραετία. «Πιέζουμε το υπουργείο να ολοκληρώσει όποιες μελέτες έχει αναλάβει. Παράλληλα η Κεντρική Μακεδονία διερευνά όλες τις πιθανές λύσεις που θα συνδέουν τον Πολύγυρο με τη Νικήτη και τη Χερσόνησο της Σιθωνίας» συμπλήρωσε.

Πηγή: thessnews.gr

Exit mobile version