Ευχές για το Πάσχα του Συλλόγου Ποντίων “Άψιμον”

Ευχές για το Πάσχα του Συλλόγου Ποντίων Ν. Προποντίδας “Άψιμον”.

“Το Δ.Σ. και τα μέλη του συλλόγου σας εύχεται Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη!”

Exit mobile version