Οι πυροσβέστες τίμησαν γιατρούς και νοσηλευτές του “Σωτηρία” (φώτο – βίντεο)

Με τον δικό τους τρόπο είπαν «ευχαριστώ» οι πυροσβέστες στο προσωπικό του νοσοκομείου Σωτηρία για τη μάχη που δίνει καθημερινά με τον κορωνοϊό.

Τα πυροσβεστικά οχήματα έφτασαν λίγο μετά τις 14:00  χθες το μεσημέρι έξω από το νοσοκομείο βάζοντας σε λειτουργία τις σειρήνες και με χειροκροτήματα έστειλαν ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους εργαζόμενους.

Πηγή: zougla.gr, skai.gr

Exit mobile version