Μήνυμα του Βασίλη Κικίλια για το Πάσχα

Μήνυμα του Υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια για το Πάσχα.

“Το Πάσχα της Ευθύνης και της Αγάπης.

Έτσι θα δικαιώσουμε το αληθινό μήνυμα της μεγάλης γιορτής: τη νίκη της ζωής απέναντι στο θάνατο.
Χρόνια Πολλά!”

Exit mobile version