Featured

Ευχές για το Πάσχα της Διοίκησης του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκιδικής

By admin

April 14, 2020

Ευχές για το Πάσχα του Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκιδικής ΔΡ Κωνσταντίνου Σ. Δεδελούδη.

“Αυτό το Πάσχα, μένουμε σπίτι και περισσότερο από κάθε άλλη φορά ευχόμαστε, το Άγιο Φως της Ανάστασης, να φωτίσει τις καρδιές όλων μας!”