Ευχές για το Πάσχα από την δημοτική αρχή του δήμου Αριστοτέλη.
“Αυτή τη χρονιά το Θείο Δράμα ενώνει τις καρδιές μας περισσότερο από ποτέ, σε μια μάχη ζωής. Ευχή μας, να είμαστε όλοι υγιείς, για να ξαναβρεθούμε στις Εκκλησίες μας και να ξαναζήσουμε τα έθιμά μας, τα χρόνια που έρχονται. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!”
