Featured

Άρχισαν οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στην Συκιά (φώτο)

By admin

April 11, 2020

Άρχισαν οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών σε όλο το αγροτικό ορεινό και παραλιακό οδικό δίκτυο της Κοινότητα Συκιάς και γενικότερα η αποκατάσταση όλων των ζημιών της περιοχής σε όλη τη δημοτική ενότητα Τορώνης με την συμμετοχή των μηχανημάτων του δήμου Σιθωνίας, των τοπικών επαγγελματιών της περιοχής και την βοήθεια της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

“Γίνεται ομαλά η συντήρηση και αποκατάσταση των μεγάλων ζημιών που άφησε πίσω της η θεομηνία στις 04 Απριλίου 2020. Γνωρίζοντας όλοι μας την έκταση των ακραίων καιρικών φαινομένων στην περιοχή μας, παρακαλούμε τους συμπολίτες μας να δείξουν υπομονή και κατανόηση, ώστε να ολοκληρωθούν όλες οι εργασίες. Ευχαριστούμε πολύ.”, δήλωσαν Ο πρόεδρος της κοινότητας Συκιάς κ. Καζάκας Δημήτριος και ο αντιδήμαρχος δήμου Σιθωνίας Ενότητας Τορώνης κ. Ζήσιος Βασίλειος.