Ελλάδα

Βρέθηκε οβίδα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στο κέντρο της Αθήνας

By admin

March 31, 2020

Συναγερμός σήμανε στην αστυνομία το πρωί της Τρίτης, μετά τον εντοπισμό οβίδας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στη συμβολή των οδών Ερμού και Νίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η οβίδα εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια εργασιών της ΕΥΔΑΠ και αμέσως κλήθηκαν οι αρμόδιες Αρχές.

Η περιοχή έχει εκκενωθεί ενώ στο σημείο σπεύδουν κλιμάκιο του στρατού και ομάδα των ΤΕΕΜ για να παραλάβουν την οβίδα.